1 דקות קריאה
07 Mar
07Mar

אודות מוניות בכפר ברוך

צריכים מונית ספיישל לנמל התעופה? צריכים הסעת לילה מיוחדת לאירוע? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא טקסי לכל צורך ועניין, לכל שעה וזמן.

 

אינדקס מוניות בכפר ברוך 

 

האינדקס מאפשר לכם לסנן עסקים לפי הצורך האישי שלכם, ולהציג את תוצאות החיפוש בצורה הנוחה ביותר ולפי סדר החשיבות שאתם קובעים ומחליטים.
 

לדוגמא, אתם יכולים לבצע חיפוש גם בשעת לילה מאוחרת, ולמצוא תחנת מוניות בכפר ברוך שפתוחה ועובדת 24 שעות. סננו את התוצאות על פי "פתוח עכשיו" ותקבלו את העסקים הרלוונטיים עבורכם – פחות שיחות טלפון מיותרות וטלפונים לברורים ויותר חיסכון בזמן שלכם. 

 

מוניות מומלצות בכפר ברוך

מוניות כפר ברוך מוניות בכפר ברוך מוניות ברכבת כפר ברוך מגדל העמק

אתר התחנה רכבת כפר ברוך - מגדל העמק הקלק כאן

 

בין אם אתם זקוקים למוניות מיוחדות, מונית 24/7 או מונית לנתב"ג, חשוב מאוד לדעת שהשרות יהיה טוב, ושהנהג יגיע בזמן.
 

חפשו ומיינו עסקים על פי המלצות גולשים ודרוגים. כמו כן, תוכלו לבקש להציג רק עסקים שיש להם תו אמון הציבור: אישור מטעם ארגון הצרכנים 'אמון הציבור', שבית העסק מעניק שרות איכותי, במחירים הוגנים.
 

לשירותכם גם מחירון מומלץ של מוניות ספיישל בכפר ברוך המבוסס על השוואת מחירים של מוניות בכל הארץ.
 

כל אלה יאפשרו לכם לאתר את העסק שיעניק לכם שירות איכותי, יחסוך לכם זמן – וגם כסף.
 

נסיעה טובה.

בשנת 1925 רכשה הקרן הקיימת 27,553 דונם בוורקני, מדרום לנהלל[2]. באמצע 1926 הוקצו כספים להכשרת הקרקע[3].

עוד לפני הקמת כפר ברוך, עלו למקום קבוצה של חברי הפועל המזרחי[4]. הם טענו שהובטח להם שיזכו להתיישב בשטח שנרכש עתה על ידי הקרן הקיימת והוקמו עליה כפר יהושערמת דודכפר חסידים וכפר ברוך, אך ההבטחה לא קויימה. הם עלו למקום בחשוון תרפ"ז ובמשך כמה שבועות חרשו את הקרקע. אולם משאזלה אספקתם קבלו את הצעת המוסדות המיישבים לעבור להכשרה בכפר סבא[5].

בתחילה ביקשה ועדת השמות של הקרן הקיימת לקרוא למקום "בית ירק"[6], אולם לאחר מכן הוחלט לקוראו על שמו של ברוך כהנא, נדבן יהודי מפלוישט שברומניה, אשר הוריש את עזבונו לקק"ל בתמורה להנצחת שמו ביישוב חקלאי.

בתחילה תוכנן להקים על אדמת וורקני שלושה מושבים נפרדים על ידי: קבוצת המושבה הארצית הרומנית, לה אושרה הקצאה ל-60 משפחות (מתוכה, שטח ל-20 משפחות לעלייה על הקרקע בתרפ"ז), קבוצה של בני עדות המזרח עולי הקווקזבולגריה וכורדיסטן[7]), לה אושרו שטחים לאכלוס 20 משפחות בשנת תרפ"ז וכן שטח לקבוצה של בני המעמד הבינוני, לה אושרה הקצאת שטח בתרפ"ז ל-20 משפחות מתוך 40[8].

המקום יושב על ידי שתי קבוצות, קבוצה רומנית בצפון וקבוצת בני עדות המזרח בדרום. במאי 1927 היו במקום 17 משפחות של בני עדות המזרח ו-10 משפחות של רומנים. בני המעמד הבינוני לא הגיעו כלל[9]. בתחילה התנהלו הקבוצות בנפרד, אך בשנת 1930 הוקם ועד מאוחד. מצבם של הקבוצה הרומנית הייתה יותר טובה הודות לסיוע שהגיע מרומניה[10]. בשנת 1937 נדרש למקום תוספת של מתיישבים על מנת שיוכל להתרומם, אולם בגלל היחסים המתוחים בתוך המושב לא נמצאו אנשים שמוכנים להצטרף[11]. בנובמבר 1939 דווח על חובות שהמושב אינו מצליח לכסות[12]. בינואר 1948 החליט המושב על הצטרפות להסתדרות ולתנועת המושבים. עד אז המושב לא השתייך לאף ארגון ושיווק את תוצרתו באופן עצמאי[13].

ביולי 1932 נהרג בשדות המושב ערבי שהשתייך לקבוצה שהעלתה את בהמותיהם על שדות הקיבוץ[14]. במהלך המרד הערבי הגדול סבל המקום מספר פעמים מיריות[15]. גם במהלך מלחמת העצמאות נורו על כפר ברוך יריות[16].

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.